dijous, 1 de maig del 2014

CARTA D'USUÀRIA A LA GERÈNCIA DEL BROGGI


Ets del Baix Llobregat i vols queixar-te de la precarització de l`Hospital Moisès Broggi? Vols fer-hi alguna cosa? Perquè SÍ QUE ES POT!

Escriu una queixa a l'hospital i posa en còpia al CatSalut i a mitjans de premsa perquè la publiquin com a carta d'opinió. Us deixo el meu exemple:




Destinataris: 
Hospital i Consorci Sanitari Integral:
uac.hsjd@sanitatintegral.org i informacio@csi.cat

CatSalut:
direccio@catsalut.cat catsalut@catsalut.cat

Mitjans de comunicació:
El Baix.cat (Baix Llobregat): noticies@elbaix.cat
Viu Molins de Rei: info@viumolinsderei.com
El Far dHospitalet: elfar@el-far.com                                 
La Directa: cartes@setmanaridirecta.info                                   
El Periodico: cartalector@elperiodico.com                                 
La Vanguardia: cartas@lavanguardia.es                                 
20 minutos: noesven@20minutos.es                                                   
Ara: cartes@ara.cat                                   
El Temps: eltemps@eltemps.net


Assumpte: Precarietat laboral i de serveis a l'hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí


A l'atenció de la gerència de l'hospital Moisès Broggi:

Com a ciutadana de Sant Joan Despí vull expressar el meu total rebuig a la decisió de la Gerència a no renovar als treballadors i treballadores de l'hospital a mesura que finalitzen els seus contractes temporals. 

Aquesta decisió de NO renovar-los i substituir-los per treballadors temporals nous és una greu mostra d'irresponsabilitat. Ja hem patit coses tan surrealistes com que s'hagués de tancar una planta de l'hospital perquè s'aixecaven les rajoles (http://www.ara.cat/societat/LHospital-Moises-Broggi-quirofans-aixecar-se_0_715128591.html), i els inconvenients habituals en un centre que comença i l'equip s'ha de consolidar. Que ara, quatre anys després, es prescindeixi de treballadores ja formades i es contracti un munt de gent nova per no voler reconèixer ni millorar-los les condicions laborals, als usuaris també ens afecta, ja que està clar que l'assistència que rebrem es veurà en perill.

És intolerable que a més aquesta decisió es prengui a les portes de l'estiu, ja que a més coincideix amb l'inici dels torns de l'estiu del personal. Un hospital tracta amb persones, tant amb les que hi treballen com a les que assisteix. Ens mereixem un servei digne amb uns treballadors qualificats i formats. 

Sònia

1 comentari:

  1. Enhorabuena por esta carta, ejemplos como el tuyo tendrian que colapsar los correos de esta Gerencia tan negligente.

    ResponElimina