dilluns, 30 de juliol del 2012

Carta oberta a Antoni Poveda, alcade de la ciutat de les Cuques

Truita de cuques per a sortir de la crisi





Estimat excel·lentíssim alcalde Antoni Poveda, 

Fa dos anys que a casa convivim la meva família i la família de l’escarabat americà. La cosa va començar poquet a poquet i ara ja estem en un punt molt preocupant. 

Nosaltres hem fet el que ens tocava. Trucar a una empresa especialitzada en plagues una i altra vegada. I pagar, és clar. Però no hi ha manera. No marxen de casa. Per què serà , senyor Poveda? Serà, potser, perquè vostè ha retallat les fumigacions i les exterminacions de les entranyes del nostre poble? Els responsables de les empreses de plagues estan desbordats. Diuen que vostès, els alcaldes, han parat de fumigar i exterminar el clavegueram i els problemes greus els estem patint les famílies. 

Però, jo, senyor alcalde, no crec que vostès ens vulguin aquest desagradable problema. Oi que no?! Els alcaldes estan per ajudar al ciutadà, oi?, Antoni? 

Bé, no em queda més que demanar-li que posi fi a aquesta tortura diària. Si no, faré com m’ha recomanat el meu pare… Recollir cada exemplar i fer-ne una truiteta per dur-li cada setmana al seu despatx. Un esmorzar gratuït pel nostre gran alcalde. Per gentilesa d’una família que pateix una tortura per culpa seva. 

Atentament, una ciutadana que compleix amb totes les seves obligacions com a santjoanenca.

Maria Lloret

1 comentari:

  1. Fantàstica carta. Despròsits que si la ciutadania no fot un crit, aquí "el cortijo" està servit.

    ResponElimina