dijous, 5 d’abril del 2012

Oh! José Ramón! - enllaçats per la llengua de l'IES Felanitx








Vists els objectius del govern de Bauzá i la seva política anti-cultural i de caça de bruixes, els alumnes de l'IES Felanitx hem fet aquesta cançó per criticar la decisió de l'equip de govern d'eliminar els nostres drets lingüístics i la nostra llibertat d'expressió. Amb aquesta versió pròpia de "Jenifer", dels Catarres, expressam el nostre rebuig a les seves polítiques i a la retirada dels llaços per la llengua que una empresa pública va dur a terme fa unes setmanes. Penjarem el llaç quadribarrat tantes vegades com faci falta perquè ens representa a nosaltres, a la nostra llengua i a la nostra cultura! Visca Mallorca lliure de traïdors i visca la nostra llengua: el català!


Lletra:

Jo que xerr es català
amb sa variant de Mallorca
i l'estim perquè és nostrat

Jo que duc damunt es cor
aquest llaç quadribarrat
i no estic amb en Bauzá

Jo no accept a cap traïdor
que en lloc de protegir es poble
fa de colonitzador

Resistiré els seus sermons
recoberts de demagògia
perquè manquen de raó

Jo que sempre he defensat
sa meva cultura i terra
ara no acotaré es cap i no perdré aquesta guerra!

José Ramón! No mos baixarem es calçons per tu!
Oh Josemón! Lluitarem per sa llengua tots junts!
Es llaç durem mal que estigui prohibit!
José Ramón!

Ses ments estretes mos intenten aturar es peus
hem de resistir sempre i que mai mos facin seus.
Que no veuen que es temps mos donarà sa raó?
Sa nostra lluita és superior a tota por, al seu terror.
Són una gent que té es cor podrit
pels doblers i els desigs, egoisme consentit
Però jo no ho suport pas, ja hem arribat prou lluny
som una massa humana i lluitarem tots junts!

José Ramón!...


Enllaçats de l'IES Felanitx, abril del 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada